Content protected by Whocopied.me

 Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? 

-Der kan godt gå et par minutter, inden du modtager den. Husk også at tjekke dit spamfilter. Tjek også om du har evt. har lavet en stavefejl, da du skrev din mail adr. Hvis du stadig ikke modtaget en bekræftelse efter 5 min, så kontakt mig på hej@faktiskpraktisk.dk. 

  

Jeg kan ikke finde mit ordrenummer? 

Dit ordrenummer finder du i den ordrebekræftelse, jeg har sendt på mail til dig. Du kan også se den på fragt etiketten, under afsender, står der REF: XXXX (X symboliserer 4 tal), de fire tal er dit ordrenummer.  

  

Hvordan returnerer jeg en pakke? 

  

Kan jeg afhente min ordre hos jer? 

- Ja, efter aftale vil det være muligt. Vælg "Afhentning på adresse", når du skal vælge fragt. Når jeg har pakket dine varer, kontakter jeg dig, så vi kan aftale nærmere. 

 

Er der ikke fri fragt? 

-Jo, der er fri fragt ved køb over 299,00, til DAO-shop. 

 

Hvor lang er leveringstiden? 

-Jeg sender med DAO (2-3 dages levering) og GLS (1-2 dages levering). Vær obs på, hvis du vælger DAO hjemmelevering, om du bor et sted med meget trafik. Dao leverer oftest om natten, så der kan være en risiko for, at din pakke kan forsvinde, inden du står op. Så vælg evt. DAO shop eller GLS shop i stedet.  

Jeg sender mandag, onsdag og fredag, og for det meste i weekenden. Hvis pakken skal hurtig frem til dig, så vælg GLS til fragt. 

 

Modtager jeg et forsendelsesnummer (track & trace)? 

- Ja, det gør du. Du får en mail og sms lige så snart, jeg har bestilt fragt til din pakke.  

 

Hvornår sender I varerne? 

- Vi sender pakker hver mandag, onsdag og fredag.  

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med Faktisk Praktisk? 

- Det er nemmest at skrive en mail (hej@faktiskpraktisk.dk), jeg bestræber mig altid på at svare inden for 24 timer. 

 

Jeg har fået en notifikation om min pakke er afleveret på min adresse, men jeg kan ikke finde den. 

-Når jeg har afleveret pakken i pakkeshop, er det DAO/GLS der har ansvaret for, at den kommer frem til dig. Hvis du oplever, at den skulle være afleveret, men du ikke kan finde den, skal du i første omgang kontakte DAO/GLS, de vil så sætte en eftersøgning i gang. Det tager typisk op til 10 dage, når eftersøgningen er afsluttet, kan du vælge enten at få refunderet dine penge, eller jeg kan sende din ordre på ny. Skriv gerne en mail til mig, hvis du er i tvivl eller har brug for hjælp hej@faktiskpraktisk.dk.  

 

Kan jeg få sendt min bestilling, til en anden adresse? 

- Ja det kan du, skriv det blot som en kommentar til mig. Dette er muligt at gøre når du laver din bestilling.  

 

Er det bedst at vælge DAO eller GLS? 

GLS er hurtigst, så hvis det haster, er det en god ide at vælge dem. DAO tager som regel en dag mere, for at komme frem.  

 

Hjemmelevering eller pakkeshop? 

Hvis du bor et trafikeret sted, bor i en opgang med låst dør/kode til dør, skal du vælge pakke shop, da fragtmanden ikke kan levere hos dig. Hvis pakken ikke kan være i postkassen, stiller DAO pakken foran din dør, så vær obs på om den kan friste, andre som går forbi din fordør.  

 

Jeg har spørgsmål omkring shapewear. 

 Hvorfor kan jeg ikke ringe til dig?

Jeg har et arbejde ved siden af faktiskpraktisk.dk, så det er svært at få fat i mig telefonisk. Du er dog altid velkommen til at skrive en mail, som jeg svarer på så hurtigt som muligt -forvent dog et par dages svartid. Vores mail er: hej@faktiskpraktisk.dk